loading...
love
amir بازدید : 5 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
نم نم مرامت را بادرياي ديگران عوض نميكنم حتي اگر در طوفان دوستيت بميرم. فرستنده : Emad چگونه بفرستم باورم را برای تو تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست....! فرستنده : n@f@s احساس میکنم که کمی پیرتر شدم.احساس میکنم که شدم مبتلای تو.برگرد وهر چه دلت خواست بد بگودل میدهم دوباره به طعم صدای تو.از قول من بگو به دلت نرمتر شود.بی فایدست این همه دوری فدای تو.دریای من به ابر سپرده ام بیاورد.یک اسمان بهانه باران برای تو فرستنده : n@f@s علم پزشکی ثابت کرده است که شکستن دل واقعیت است. یعنی وقتی دل کسی میشکند در قلب اتفاقی می افتد مثل یک خون ریزی کوچک یا یک جراحت ! مثل جراحتهای کوچکی روی پوسته ی انار که آرام آرام زیاد می شود تا انار ترک می خورد. چند وقتی است که نمیدانم جراحت های روی قلبم را مدیون تو هستم ،که قلبم را شکستی ، یا مدیون دانه های انار قلبم که زیاد عاشق شدند ، در آن فضای بسته ،دوام نیاوردند و قلبم را شکافتند ...! بی خیال...! مهم این است که " لیلی" انار ترک خورده دوست دارد...! فرستنده : hamid در همين حوالي در ميان خلوت تنهايي،سر برگرداني خواهي ديد مرا،كه پس از تو ميان غم ها پرسه مي زنم. فرستنده : 09127xxx027 - هادی م نمیدونم که چجوری فکر کنم تو رو ندارم / آخه تو سنگ صبوری ، چجوری دووم بیارم ؟ واسه من سخته جداییت ، بی تو دنیایی ندارم / زندگیم تیره و تاره ، بی تو فردایی ندارم فرستنده : ماهون / ملایر ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب فرستنده : ماهون / ملایر تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم فرستنده : ماهون / ملایر من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی فرستنده : ماهون / ملایر وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست پس به وسعت ناگفته ها به یادتم فرستنده : arash2504 به سلامتي کسي که وقتي بغلش کردم تمام تنم لرزيد نه واسه خوشحالي... ياعشق بازي!! واسه ترس ازفرداي بدون اون... !!! فرستنده : zambi دردفترعشقم نگه داشته ام يادتورا از خداميطلبم زندگي شادتورا تو هوایی که برای یک نفس خودمو از تو جدا نمیکنم تو برای من خود غرورمی من غرورمو رها نمیکنم فرستنده : miaad888 سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد . فرستنده : mahiiiii joon درد اين است ديگر آن شوق كه میبايد، نيست ديگر آن عشق كه ميرقصاند ، رفتو نمیيابم ديگر آن ،ساده خدائیكه بود درد اين است:نيست ، رفت ، بود ،هست فرستنده : hamad hamady مهربانم گمم نکن ..درگوشه ای ازحافظه ات ارام می نشینم فقط بگذاربمانم فرستنده : zambi تمامی نفسهای امروزم راتقدیمت میکنم تابه دوست داشتن دیروزم شک نکنی فرستنده : zambi تـــو رو با هـــر پکی که به سیگــار می زنم فـــراموش میكنم و تـــو می شوی بهــانه م برای روشــن کردن سیگــارهای دیگه.. فرستنده : AMIR0632پسر جهنمی قشنگ ترین شگفت انگیزترین.. نفس گیرترین... لحظه زنگیم.. دیدن لبخند معصومانه تو.. از پشت دیوار دلم بود... فرستنده : تارا آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد / آنکه تنها شده بسیار مرا می فهمد / چه بگویم که چنان از غم فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا می فهمد فرستنده : BaLoch من Remove شدم از زندگى کسى که ....... براى داشتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم ...!!! فرستنده : alonegirl وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . . فهمــــــیـــــــدم . . . هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی فرستنده : alonegirl کنار بزن سیاه لشکر جدایی هارا بوسه ها را صف کن میخواهم قیامت کنی دوباره در دلم میخواهم دوباره عاشق شوم وجان دهم در هوای تو فقط کمی واقعی تر باش که خیال من باورش بشود حضورت خیالی نیست!! فرستنده : Death Shade اگر کسی دیوونت بود تو عاشقش باش اگر عاشقت باشه تو دوستش داشته باش اگر دوستت داشته باشه بهش علاقه نشون بده اگر بهت علاقه نشون داد فقط لبخند بزن اینطوری وقتی همیشه یک پله ازش عقب باشی اگر یه وقت خسته شد و یک پله جا موند تازه میشین مثل هم… فرستنده : Death Shade گاهي وقتا زندگي تمام حواسش رو جمع مي کنه تا ببينه تو چه دوست داري تا درست همون رو ازت بگيره. کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم. فرستنده : zambi نازنينم به ياد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشقتر، هر جا که باشم، هر جا که باشي دوستت دارم فرستنده : zambi حرفش را ساده گفت: من لايق تو نيستم! اما نميدانم خواست لياقتم را به من يادآوري كند يا خيانت خودش را توجيه كند؟! فرستنده : zambi اس ام اس عاشقانه فکر میکردم تو همدردی.. فکر نمیکردم توام دردی... فرستنده : محمدرضا اگه خيلي كم سراغتوميگيرم منو ببخش.آخه بليط سرزمين فرشته ها خيلي گرونه... فرستنده : 09374xxx016 پيام love مشهدى: مدنى الان چى حال مداد؟ حال مداد تو اينجه بودى و مو از پشت سر ميومدوم و موگفتم پخ ! بعد تو مترسيدى... مو موگفتم نترس... مويوم عشقت فرستنده : masoud_1832 خوب رویان جهان رحم ندارد دلشــــــــــــان باید از جان گذرد هر که شود عاشقشـــان روز اول که سرشتند به گل پیکرشــــــــــان سنگـی اندر دلشان بود همان شد دلشـان فرستنده : Peyman_Tabriz یکم چشاتو وا کن ! ببین ! من که گم نشدم ! فقط دیگه منو نمیبینی ! فرستنده : محمدرضا تو میدانی که من دوستت دارم ، اینقدر خودت را به کوچه علی چپ نزن ، گم میشوی و این شهر آنقدر شلوغ است که شاید دیگر نتوانم پیدایت کنم فرستنده : sam ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه تنها با گلها گويم غم ها را چه كسي داند ز غم هستي چه به دل دارم... فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه میخواهمتــــــــــــــــــــ… ولــــی… دوری… خیلی خیلی دور... نه دستم به دستانـــــــت میرسد نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ... فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه اگه یه روز همه فراموشت کردن من با توام اگه همه بهت بد کردن من با توام ولی اگه همه دوستت داشتن...شرمنده:من با اونام! فرستنده : محسن *بمب خنده* دیگر حسابش را ندارم کلمه به کلمه رویا هایم را حفظم ولی فکر کردن به تو هر بار برایم تازگی دارد از من دوری شاید همین نزدیکی ها فقط ای کاش جواب تنهایم بودی... فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه آشوب...همان حسی است که وقتی خنده بر لب های تو نباشد دارم..... فرستنده : Amirmicrob از کدوم خاطره برگشتی به من؟ که دوباره از تو رویایی شدم؟؟؟ فرستنده : ایمان.ک - داراب بی هیچ صدائی می آیند زمانی که نمی دانی در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و... بی هیج نشانی از دلت می گریزند تا تمام چیزی که به یاد می آوری حسرتی باشد به درازای زندگی چه قدر بی رحمند رویاهـا ... فرستنده : حْبیْبــ یک دقیقه سکوت،به
احترام همه آنهایی که
درحسرت دیدارتو
مردن! فرستنده : zambi اس ام اس عاشقانه کاش يه نفر بود وميگفت همه آن من از آن تو باشد وقتي دلت ميگيرد.... فرستنده : zambi ذهنم فلج می شـــــود... وقتی می خوانمت و تو حتی نمیگویی... جـــــــــانم فرستنده : Sonia دلم می خواهد نامت را صدا کنم ! یک طور دیگر! جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد ! یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم ! دلم می خواهد نامت را صدا کنم ! یک طور که دلت قرص شود که من هستم , یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …! فرستنده : Sonia یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی؛ تا یک لقمه بیشتر بخورم یادت هست؟ شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران میگفتی بخور تا بزرگ بشی آقا شیره بشی... خانوم طلا بشی و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض های نترکیده ام....♥ فرستنده : behshad هه،یکی بهم گفت گشنگی نکشیدی عاشقی از یادت بره،ولی من وقتی عاشق شدم گشنگی هم از یادم رفت! فرستنده : *Liebhaber* برگ زردی بودم در سکوت و تنهایی شب تو شدی خورشیدم،تو مرا سبز کردی از تو ای عشق واقعا ممنون واقعا ممنون فرستنده : *Liebhaber* یادها فراموش نخواهند شد حتی با اجبارو دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت... فرستنده : رعنا تمام غزل هايم را سرودم كه خداحافظيت را نبينم . . . كه ديدم. . . وتو رفتي. . . فرستنده : 09127xxx027 - هادی م یكی را دوست دارم ولی افسوس او هرگز نمیداند نگاهش میكنم شاید بخواند از نگاه من كه او را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمیداند فرستنده : DEL من تو را نمی سرایم !.. تو ... خودت در واژه ها می نشینی ..! خودت قلم را وسوسه می کنی !! و شعر را بیدار می کنی !! فرستنده : DEL فال حافظ زدم آن رند غزل خوان ميگفت زندگى بى تو محال است تو بايد باشى! فرستنده : سرنوشت خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی... دیگه تمومه...! اون شده همه ی دنیات... فرستنده : Sonia نیمکت با هم بودنمان تنهاس من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش. فرستنده : alonegirl اگه بتونی دیگری رو همون طور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی ، عشق تو واقعی است فرستنده : razi joon شكستم نه آن زمان كه رفتي .. همان وقت كه گفتي مي روي ... فرستنده : Kazemahsa-gheshm اس ام اس عاشقانه شکستن دل، به شکستن استخوان دنده میماند؛ ازبیرون همه چیز روبه راهست، اما هر نفس درد است که میکشی. فرستنده : عاشق عشق از تــ ـ ـ ــ ــو نخواهمـ گذشـت ، به ایـــ ـ ــن دلیــ ـ ـ ــل کهـ ـ خوبــی ها برای انحصار تــ ـ ـ ـــ ـو نبــ ــرد میکنند... فرستنده : Ali Asghar به سـلـامتــی اون رفــــيقی که مــــجازيـه امـــــــــّــا . . .!!! يـه جوری واســــت سنـگ صـــــبوره که هیـــچ کـدوم از رفيــــقای واقـعـيت بـه گَـــــــرد پاش نمـــــيرسـن!!! فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه خدایا... بابت آن روز که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!! من عصبانی بودم برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد و مــــــــــن پا فشاری می کردم فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ خواســـتی بــآش.... خواســـتی نَبــآش.... فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه نزديكي در فاصله نيست
در انديشه است
و تو اكنون مهمان انديشه مني ... فرستنده : Sa_me من آن ابرم كه بارانش توهستي همان يوسف كه كنعانش توهستي مسافرميشوم تاآخرعمردرآن راهي كه پايانش توهستي. فرستنده : Sa_me در فراقت آهنگ قلبم در غم است ، بیصدا میخندم اما روزگارم درهم است فرستنده : Ali Asghar هوا دو نفره است و نیستی … من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا … فرستنده : farzane حرفی نیست... خودم سکوتت را معنی می کنم! کاش می فهمیدی، گــــــــــاهي....همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت... روي زمستان را هم كم مي كنـــــــــد...! فرستنده : farzane پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم.. اما حالا.. انگار می خواهد سینه ام را بشکافد ای قلب! فرستنده : تارا وقتی به تو می اندشم، روحم آن چنان آرام می گیرد.. که انگار درونم همه دریاست...! فرستنده : تارا امروز صبح که از خواب برخاستم.. باز هوا بارانی بود.. و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی.. درست وسط قلبم! فرستنده : تارا مي دونستي اشک گاهي از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسي مي توني هديه کني اما اشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي از دستش بدي ! فرستنده : امیر اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نميکنمٍ اگه زندگي بلد نباشم زندگي نميکم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو ياد ميگيرم ! دوستت دارم.به وسعت يه کهکشان.اي نام تو مرهم روح و روانم مي خوانم از تو و مي گويم که به پاي تو مانند شمعي آب مي شوم تا پايان . تو باراني من باران پرستم تودريايي من امواج تو هستم اگر روزي بپرسي باز گويم: تو من هستي و من نقش تو هستم! مي دوني اگه خورشيد بميره چي مي شه . اونوقت زمين دورتومي گرده . ولي من نمي زارم چون فقط من بايد دورت بگردم ! يادمان باشد عشق متعلق به لحظه هاست و نفرين برای همه ی عمر! مانند مجنون كه ليلا را دوست دارد مانند ماهي كه دريا را دوست دارد مانند شاعري كه شعرش را دوست دارد مانند بلبلي كه صدايش را دوست دارد به خدا قسم كه من هم تو را دوست دارم بي تو بودن را براي با تو بودن دوست دارم ! فرستنده : امیر کاش خداوند هيچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نميکر که تا هيچ وقت هيچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه ! فرستنده : امیر ياد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بيشتر زنده نيست ياد گرفتم که عشق يعني فاصله و فاصله يعني 2 خط موازي که هيچگاه به هم نمي رسند ياد گرفتم در عشق هيچکس به اندازه خودت وفادار نيست و ياد گرفتم هر چه عاشق تري ، تنهاتري! فرستنده : امیر عاشق كسي باش كه لايق عشقت باشد نه تشنه عشقت . چون تشنه يه روز سيراب مي شه ! فرستنده : امیر اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه ؛ اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت اشک میریزم ؛ اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛ اگه فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه؛ اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم؛ درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم پس بــــــــــــــــــــــــ ــــــــــمــون ! فرستنده : امیر می بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی...بخاطر تمام خنده هایی که به صورتم نشاندی نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی...بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی...نمی بخشمت بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی...بخاطر نمکی که بر زخمم گذاشتی...و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی ! ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را ! فرستنده : امیر عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ ! فرستنده : امیر درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است. فرستنده : امیر اس ام اس عاشقانه 272 اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! ... زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!! فرستنده : امیر پازل دل يكي رو بهم ريختن هنر نيست.. هر وقت تونستي با تيكه هاي شكسته ي دل يك نفر يك پازل جديد براش ساختي هنر كردی ! فرستنده : امیر درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است. فرستنده : امیر الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم ! فرستنده : امیر هی!!!! ۳ راه بیشتر نداری: ۱ با من باشی ۲ با تو باشم ۳ توافق کنیم که با هم باشیم فرستنده : امیر شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد از شرم ساری میان گریه هایش گفت آری فرستنده : امیر یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ، زود بگیرش تلخ نشه ! فرستنده : امیر دلم واسهت پاره پوره شده بود، دادم دوختنش، حالا تنگ شده ! فرستنده : امیر مرداب براي به دست آوردن نيلوفر سالها ميخوابه تا آرامش نيلوفر بهم نخوره.پس اگه کسي رو دوست داري براي داشتنش سالها صبر کن ! فرستنده : امیر هيچ چيز ويرانگرتر ازاين نيست كه متوجه شويم كسي كه به آن اعتماد داشته ايم عمري فريبمان داده است يکي باش براي يک نفر ...نه تصويري مبهم در خاطره ها فرستنده : امیر من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو * * * * مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم فرستنده : امیر اول به نام عشق . . . دوم به نام تو . . . سوم به ياد مرگ . . . بر لوح شيشه اي قلبت بنويس : يا تو و عشق ، يا من و مرگ زمان! به من آموخت كه دست دادن معني رفاقت نيست .... بوسيدن قول ماندن نيست ..... و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست ! فرستنده : امیر مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني! فرستنده : امیر هر کجا که هستي بلوتوث قلبت رو روشن کن تا تمام وجودم رو برات سند کنم. فرستنده : امیر نميخوام به جزمن دوست دار ديگري باشي نميخواهم براي لحظه اي حتي به فكر ديگري باشي نميخواهم صفاي خنده ات را ديگري ببيند نميخواهم كسي نامش،برلبهاي توبنشيند نميخواهم به غيرازمن بگيرد دست تودستي نميخواهم كسي يارت شوددرراه اين هستي ! فرستنده : امیر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 72